miercuri, 27 martie 2019

Invită-mă să-ți cânt pe-o insulă pustie

Invită-mă să-ți cânt pe-o insulă pustie
Desigur, dacă ai bani de bilet,
Poți merge cu avionul, eu vin cu o corabie
Așteaptă-mă pe plajă-ntr-un complet.

Ridică-te ușor de-auzi vreo cinci acorduri
Invită-mă la dans, sărută-mă discret,
Să nu mă dojenești că am uitat de farduri
Ți-am adus ciocolată, șoptește-mi un secret.

Invită-mă la tine în cort sub palmieri
Servește-mă cu o cafea-ncălzită pe nisip,
Dă-mi niște nuci de cocos, spune-mi ce preferi
Să îți gătesc la cină, probabil pești, dă-mi bip.

Într-adevăr, ești dulce, ești super senzuală
Invită-mă la ușa cortului să stau planton,
Iar dacă nu ai somn, intră în mare goală
Și lasă-mă să-ți cânt mai jos c-un semiton.

Dan Lucian Corb 27 martie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu