joi, 28 martie 2019

Mai bine dă-mi trei like-uri

Mi-ai tras poza la Xerox, mă știi doar virtual
Pe canapeaua crem m-ai vrea sentimental,
Dar te anunț, frumoaso, că sunt doar un artist
Și n-am tendința asta, nu mai privi-așa trist.

Mai bine dă-mi trei like-uri, un share și-un comentariu
Și-ascultă-mă în căști privind peștii-n acvariu,
Nu mai fi supărată, fardează-te ușor
Distribuie melodia aceea-n la minor.

Pune-mă pe perete sau pune-mă-n sertar
Adoră-mă în taină, oricum e imaginar,
Simte-te relaxată, da, știu, port ochelari
De soare și nu văd prin tricou, ai degetele mari.

Porți un breton simpatic, deci fii fată cuminte
Îmbracă-te elegant, bea o cafea fierbinte,
Iar dacă vii cumva la un concert de-al meu
Să nu mă huidui tare, te văd în imprimeu.

Dan Lucian Corb 28 martie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu