joi, 28 martie 2019

Trimite-mi rime în cuvinte, adoră-mă!

Visez iubire, vreau căpșuni, sună-mă
Dă-mi întâlnire, fii isteață, uimește-mă,
Mi-e dor de tine, hai la mine, caută-mă
Trimite-mi rime în cuvinte, adoră-mă!

Da, știu, ești la cumpărături, nicio problemă
Mai pune și-așteptarea mea în schemă,
Am fost cândva la handbal chiar extremă,
Dar nu pot alerga așa printr-o dilemă.

Sunt cam sensibil, însă pot fi răbdător, am și răgaz
Vai, ce fain miroase-a mâncare, ademenitor, și jaz,
N-am gătit eu, de la vecini, c-au aragaz
Se-aude-un chicotit, cineva-i cu mult haz.

Și timpul trece, tu încă nu apari...
Îmi fac o poză singur, cu șapcă și ochelari,
Mă pun să savurez căpșuni și-mi caut șalvari
Să ies să te-ntâlnesc poate la anticari.

Dan Lucian Corb 28 martie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu