miercuri, 18 decembrie 2013

Lacrima iubirii Tristeţi sfâşietoare Albastrul ochilor mei

Lacrima iubirii
Albastrul ochilor mei

Albastrul ochilor mei l-ai uitat
Ce mult cândva în el te-ai scăldat,
Albastrul ochilor mei l-ai trădat,
Eşti fericită acum, că ai plecat?

Stau pe un câmp cu flori şi suspin
Încă visez că în braţe te ţin,
Despărţire cu aromă de chin
Tristeţea din suflet greu o alin.

Mi-am dorit cândva iubire s-am
Eram convins că tu eşti, visam,
Până la stele noi ne iubeam,
Ce poveste, împreună trăiam.

Ţi-ai pierdut curajul să speri
Printre florile albe de meri,
Va veni o zi în care-ai să ceri
Frumoasele clipe, clipe de ieri.

Albastrul ochilor mei l-ai uitat
Ce mult cândva în el te-ai scăldat,
Albastrul ochilor mei l-ai trădat,
Eşti fericită acum, că ai plecat?

Dan Lucian Corb 19 aprilie 2005
Lacrima iubirii - Tristeţi sfâşietoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu