miercuri, 25 decembrie 2013

Ora exactă sentimentală E Crăciunul Sfânt

Azi, la Ora exactă sentimentală, vă ofer poezia:
 E Crăciunul Sfânt
E Crăciunul Sfânt

Dacă am o bucată de cozonac
Sunt bucuros, mă mulţumesc,
Un cadou simbolic să-l desfac,
Să spun cuiva drag te iubesc.

Dacă am un brăduţ împodobit
Cu luminiţe în culori licărind,
Sunt omul, poate cel mai fericit,
Poezii în iarna dalbă, citind.

Dacă în mica-mi odaie albastră
La o măsuţă stau lăcrimând,
Uitându-mă visător pe fereastră,
Colinde, linu-i lin, ascultând.

Dacă am credinţă-n sufletul meu
Ce-mi trebuie oare-altceva?...
Averi, înfruptări, bogăţie mereu,
Aurul curat e doar în inima mea.

Sărbătoare mare e pe pământ
Naşterea Mântuitorului Iisus,
Peste tot în lume: E Crăciunul Sfânt,
O stea luminează pe cer, sus.

Dan Lucian Corb 23 decembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu