luni, 24 aprilie 2023

Pui la rotisor

Am întâlnit o tipă puțin cam ciufulită
Stăteam la rând la pui, la pui la rotisor,
Când s-a întors spre mine părea așa uimită:
„-Vai, domnule, eu v-am văzut cântând la televizor!

Dacă-mi îngăduiți, îmi dați un atograf?...”
Și-a scos dintr-o poșetă un pix și un carton,
I-am scris ceva simpatic, fără vreun paragraf,
Mi-a mulțumit pe-un glas mai jos c-un semiton.

Vorbea din ce în ce mai mult, pițigăiat
Cu un accent interesant și puiul părea fript,
Cu ochelarii mici pe nasu-i catifelat
Se tot foia din ce în ce... pân` s-a lipit.

Și din instinct sarit-am cu doi pași latelari
Acostând o blondă cu două prăjituri,
Scăpat-a savarina la mine pe șalvari,
În spate am simțit un coș de cumpărături.

S-au terminat și puii că n-au fost decât șase
Pe care i-a luat tipa-n rochie gri,
Eram înfometat, privind-o cu trei plase,
„-Vino și tu la mine, am patru musafiri!”

Ploua și bătea vântul și nu aveam umbrelă,
Privind în urma ei, ce nasturi mari avea,
Se-mbârligau șuvițele din freza ei rebelă
Și gura mea flămândă ofta... ploua, ploua.

Dan Lucian Corb 24 aprilie 2023
Volumul: Mai nou visez o dactilografă






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu