marți, 21 martie 2023

Și-acum...

Eu te-am chemat, dar tu n-ai auzit,
Eu te-am strigat, în lacrimi, deznădăjduit,
N-ai dat doi bani pe toată suferința mea
Și-acum... am auzit... 

Eu ți-am fost prieten și tu m-ai trădat,
Ai râs probabil, ce repede-ai uitat,
Cum din puținul meu cu tine-am împărțit
Și-acum... când te-am zărit... păreai mâhnit.

Eu am sărit și mâna ți-am întins,
Fără să cer nimic și nu m-am dat învins,
Cu-atâtea vorbe care ți le-am spus
Și-acum... mă doare... am iertat, s-au dus.

Eu am crezut în plânsul din cuvinte,
Mă tot gândesc, dar dor aducerile-aminte,
Cumplit e să lași. omule, la greu
Și-acum... oftează... iar sufletul meu.

Eu te-am văzut însingurat pe stradă,
C-o umbră de regret, a inimă bolnavă,
M-ai salutat , dar nu ai fost în stare
Și-acum... ai vrea... să-ți ceri cumva iertare.

Eu te-am iertat, dar prieteni niciodată
Alăturea nu vom mai fi ca altădată,
Mai știi când eram singur, părăsit
Și-acum... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu