sâmbătă, 21 august 2021

Te voi iubi... și-atunci și-acum și-ntotdeauna

Se lasă seara, mi-e dor de tine, mamă,
Tot lăcrimând și suspinând în taină...
Și răsfoiesc... și răsfoiesc un vechi album,
Se leagănă cei doi mesteceni lângă drum.

Aprind o candelă, rostesc o rugăciune,
Eu știu că mă veghezi când soarele apune...
Și-n zori și ziua mi te simt așa aproape,
În ale mele gânduri, în ale mele clipe.

Și ce dor mi se face de glasul tău duios,
De tot ce îmi spuneai, de vorbe cu folos,
De cum mă pregăteai la școală mergând
Cu un tren personal, ce dor, îmbrățișând.

Vreau doar să știi că nu te voi dezamăgi
Și că... la mine-n inimă veșnic vei locui,
O, scumpă mamă, mă uit cum trece luna...
Te voi iubi... și-atunci și-acum și-ntotdeuna.

Dan Lucian Corb 21 august 2021
Volumul: Mama, dragostea sufletului meu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu