luni, 2 august 2021

Te-am adorat în nopțile cu stele...

Te-am adorat în nopțile cu stele...
Când plopii blând se legănau în simfonii,
Însă rămas-ai lacrima adolescenței mele
Învăluită în parfum suav de poezii.

Te conduceam în zori de zi la gară...
Pe un peron tăcut, frumoasă, surâdeai,
Cu degetele fine pe corzile de chitară
În serile romantice așa duios cântai.

Dar vremea a trecut și te-ai îndepărtat...
Lăsându-mă-n suspin și apăsare,
Ce mi-a rămas, o poză pe-un sonet dedicat
Și câteva cuvinte prinse în scrisoare.

Te-am adorat în nopțile cu stele...
Tu oare m-ai iubit, sincer, o clipă doar?...
De ce mai treci prin gândurile mele,
De ce-ai plecat... cu visul din sertar?...

Dan Lucian Corb 2 august 2021
Volumul: Singur sub sclipiri de stele




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu