duminică, 8 septembrie 2019

Sentimental

Tu ce mai faci, mai pui zacuscă în borcane
Sau te mai uiți la vechiul nostru serial?
Mai ai ceva din dulcile bomboane...
Eu am rămas la fel, așa, sentimental.

Cum te descurci, acolo, la casa dintre munți?
Îmi este dor când știu că toamna vine,
Dacă iei oi ai spus, ai promis că m-anunți
Să vin să m-angajez cioban la tine.

Probabil n-ai semnal, căci altfel mi-ai trimite
Câte-un mesaj discret măcar pe telefon,
Să știi, frumoasa mea, că-mi este dor de tine
Și-o să-mi tund părul, poate-mi las breton.

Ce să-ți trimit din micul meu oraș, din magazin,
Niște spaghete, cappuccino clasic, ciocolată?
Oricând ai să mă chemi eu am să vin
Cu trenul că la biță am pană la o roată.

Puii de gâscă sper c-au crescut de-acuma,
Mai mergi cântând până la margini de pădure?...
Nu-ți este dor când răsar stelele și luna,
N-ai vrea să facem împreună gem de mure?

Să stăm, cuminți, desculți în râuleț de munte
Să împletim surâsuri și să ne tot șoptim...
Lucruri de-nsemnătate, dar și-altele mărunte,
Tu ce părere ai, vrei să ne smotocim?!...

Dan Lucian Corb 8 septembrie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu