sâmbătă, 7 septembrie 2019

Sărut într-un poem de toamnă

Aș vrea să te sărut într-un poem de toamnă
Plimbându-ne prin visul albăstrui,
Tu să mă-mbrățișezi și din privirea calmă
Să-mi dai nuanța pasiunii și a dorului.

Să pășim împreună pe străzile pustii
Ținându-ne de mână, amândoi cântând,
Să-ți povestesc în amănunt cum mă îndrăgostii
Și cum de-atâtea ori sufeream suspinând.

Iar dacă ploaia va veni și ea înverșunată
Sub o umbrelă am să te strâng în brațe,
Mărturisindu-ți dragostea ce-o am curată
Când frunzele de vânt or să se-agațe.

Și poate am să te invit în prima cafenea
Să-mi zici de ce iubirea spre mine te îndeamnă,
Să stăm cuminți în șoapte lângă o fereastră, da...
Aș vrea să te sărut într-un poem de toamnă.

Dan Lucian Corb 7 septembrie 2019
Volumul: Iubiri pierdute-n dor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu