joi, 29 august 2019

Mai porți în suflet vara în care mă iubeai?...

Mai porți în suflet vara în care mă iubeai?...
În ultimul an de liceu în care mă plăceai,
Timidă și frumoasă, scriai ca o romancieră,
N-am auzit de tine, oare ai făcut carieră?

Ne-am despărțit cu-amar în glas în vechea gară
Și cum mă implorai să-ți mai cânt la chitară,
Eu am lucrat o perioadă la o fermă de oi,
Dar te visam adesea alergând desculță prin ploi.

Mi-ai scris câteva scrisori lungi în armată
Pe care le păstrez, le recitesc cu dor de tine, fată,
Ce ochi frumoși ca două lacrimi, ce duioșie,
De ce-ai plecat, tristeți mi-ai lăsat tu mie?!...

Mai porți în suflet vara în care mă iubeai?...
În ultimul an de liceu în care mă plăceai,
Păstrezi sonetul de la mine cu dedicație,
Ți-e dor de-o oră drăgăstoasă, de o recreație?...

Atâtea nopți am tot sperat sub licăriri de stele,
Atâtea clipe ai trecut prin gândurile mele,
Și-acum mă-ntreb pe clape de pian și-un nai,
Mai porți în suflet vara în care mă iubeai?...

Dan Lucian Corb 29 august 2019
Volumul: Amintiri din liceu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu