joi, 6 iunie 2019

O plăcintă cu mărar

Cântam la un local undeva la periferie,
Îmbrăcat elegant, cămașă, vestă, pălărie,
O blondă cu părul lung s-a ridicat de la masă
C-o bancnotă să-i cânt ceva de inimă albastră.

Și-am început cu o voce pătrunzătoare,
Ea dansa ondulându-se, seducătoare,
Mi-a luat țigara din mână c-un gest tacticos
Și-a tras un fum de era să pice pe jos.

A tușit, i-am întins un pahar cu suc,
Părul ei mlădios mirosea a frunze de nuc,
Am luat o pauză să înfulec un grătar,
Dânsa și-a comandat o plăcintă cu mărar.

Apoi am urcat calm pe scena improvizată
Și-am cântat o piesă de dragoste, aromată,
Ea mă sorbea din priviri de mi-am lăsat pălăria
Și-a plecat dându-mi un ghiont, te pup, lasă furia!

Dan Lucian Corb 6 iunie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu