sâmbătă, 1 iunie 2019

Lacrimi pe petale de trandafir roz

Lacrimi pe petale de trandafir roz...
Credeai că m-ai câștigat atunci la loz
Sau poate-ai crezut c-am fost pentru tine
Un simplu romantic ce-ți vorbea-n rime.

De ce m-ar interesa acum tristețea ta
Când treci supărată seara pe strada mea?...
Știu, ești frumoasă, dar totu-i pierdut,
Rămâi cu ideea că-n preajma ta m-ai avut.

Probabil tânjești după o sărutare
Ori după o vacanță, cu trenul, la mare,
Știu, m-am îmbogățit dintr-o idee, cinstit,
Hai, lasă-mă, râd, cândva m-ai iubit?...

A rămas la tine-n living mașina de scris,
O pereche de-adidași, o factură și-un vis,
Nu te stresa, ciorapii poți să-i arunci...
Ce vrei, ești liberă, eu lucrez după cinci!

Dan Lucian Corb 1 iunie 2019 
Volumul: Păreri nesinguratice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu