joi, 13 iulie 2017

Tu ce crezi?...

Când noaptea lăcrimez de dor privind o stea
Tu ce crezi, câte mii de lacrimi trec prin inima mea?
Când la primii zori stau singur la cafea
Tu ce crezi, păstrez petale pe așternuturi de catifea?

Când ziua răsfoiesc cărți cu al tău parfum
Tu ce crezi, câte frunze se aștern pe vechiul drum?
Când seara m-aștepți nerăbdătoare ca și-acum
Tu ce crezi, un te iubesc cât de intens am să-l spun?

Când clipele mi le pictezi în a ochilor tăi culoare
Tu ce crezi, mă vei iubi mereu cu aceeași spendoare?
Când pașii mei sunt lângă pașii tăi pe-o cărare
Tu ce crezi, îmi vei rămâne mireasmă de floare?

Când anotimpurile trec și spui „uite-au zburat”
Tu ce crezi, ne vom întoarce de unde-am plecat?
Când ne clădim prin cuvinte un castel minunat
Tu ce crezi, ți-aș putea fi zbor spre visul adorat?

Dan Lucian Corb 12 iulie 2017
Volumul: Line cuvinte a dor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu