vineri, 10 martie 2017

Cu cine mai împart eu...

Cu cine mai împart eu, tristeți și bucurii
Cu cine, frate drag, că singur m-ai lăsat...
Mă iartă de-am greșit, mi-e dor de copilării
Și sufletu-mi suspină, că... ai plecat.

Cu cine mai împart eu, o cafea și-o pâine
Cu cine, frate drag, speranțe și surâs...
Cu cine să mai fac eu schimb de haine
Acum, când inima mi-e toată, plâns.

Cu cine mai împart eu, o simplă țigară
Cu cine, frate drag, cu cine, un cuvânt...
Cui mai deschid eu ușa în nopțile de vară,
Dar voi veni și-oi plânge lângă al tău mormânt.

Cu cine mai împart eu, soare, ploaia din nori
Cu cine, frate drag, cui să îi spun durerea...
Clopote-n oraș se-aud la primii zori
Te voi iubi, da-n lacrimi de dor va fi iubirea.

Dan Lucian Corb 10 martie 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu