miercuri, 20 noiembrie 2013

Lacrima iubirii Tristeţi sfâşietoare Dor de tine

Lacrima iubirii
Dor de tine

Afară-i frig si fulgii cad uşor...
Gândindu-mă la tine iar mi se face dor, 
De ochii tăi frumoşi ce revărsau iubire
De primul tău sărut, de prima întâlnire.

Dar vocea ta n-o mai aud demult,
Singur la geam doar vântul îl ascult, 
Pe unde te ascunzi fată hoinară,
Trimite-mi un cuvânt în prag de seară.

Afară-i frig şi fulgii cad uşor...
Gândindu-mă la tine iar mi se face dor, 
De buzele-ti fierbinţi, zbor spre iubire,
De visul cu parfum de nemurire.

Dar vocea ta n-o mai aud demult,
Un cântec trist din lacrimi îl ascult, 
Totul e greu, ce îmi parea uşor,
Şi simt cum mă topesc de dor, de dor.

Dan Lucian Corb 24.12.1986

Lacrima iubirii - Tristeţi sfâşietoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu