luni, 18 noiembrie 2013

Caietul cu amintiri Te-ndrăgesc

Caietul cu amintiri
Te-ndrăgesc

Aud vântul verii ce-mi clatină fereastra
Şi văd cum norişorii se-apropie tiptil, 
Hai ploaie-alină-mi singurătatea asta
În care plâng acum aşa ca un copil.

Mi-e dor să recitesc din clasici poezii
Mi-e dor de-un glas duios, duios, duios...
Mi-e dor de ale tale sărutări argintii
De ochii tăi superbi, de chipul tău frumos.

Mi-e dor şi de cuvinte ca ale tale, line
Mi-e dor desigur, şoapte, şoapte, şoapte...
Mi-e dor nespus de ale noastre ore pline
De mângâieri şi de cireşe coapte, coapte.

E-aşa o depărtare şi plouă, dulce ploaie
Şi-n miezul cald de vară te doresc, doresc...
Vino ca-n vis 'n-albastra mea odaie
Desfă-ţi măcar doi nasturi, te-ndrăgesc! 

Dan Lucian Corb 14 iulie 2012 Aleşd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu