sâmbătă, 18 februarie 2012

~Am nevoie de tine~

Am nevoie de tine
mi-e sufletul trist
mi-e dor de buzele tale
ca petale de trandafir,
am nevoie de tine
de un cuvant,de-o soapta
de un sarut,de-o privire,
suspinele mele se aud
pana la stele
si noaptea se lasa
cu fulgi de nea
peste orasul tacut,
of,inima mea...
am nevoie de tine
o lacrima scrie adanc 
pe foi de zapada...
pustii carari,inlacrimate ganduri
si vantul ce viscoleste
dinspre tainicele paduri,
ce dor mai imi e
de tine,de buzele tale
ca petale de trandafir roz.


  ~Dan Lucian Corb~18 februarie 2012 Alesd~Dor Nestins~

Un comentariu:

  1. Deplang batraneste alunecarea ce ne indeparteaza. Cu pumnii stransi la ochi, fara zgomot. Ma sfasie nestiinta. Ma arde nestiutul. Ma schilodeste absenta ta. Ma orbeste viata asta stralucitoare care pare traita tot mai alandala. De aceea, poate strang ochii si am ajuns sa cred ca sunt oarba...Mi-e atat de dor ...Am nevoie de tine ...

    RăspundețiȘtergere