duminică, 14 mai 2023

Pașii retro

Ți-aduci aminte, oare, pașii retro dintr-o discotecă
Când seara caldă de vară devenea magnifică...
Purtați de ritmul dansului noi ne îmbrățișam
Și-apoi sub licăriri de stele vorbe dulci ne șopteam?!

Mai știi de dame-bluesul la care nu mă-mpotriveam
Și-apropiați de visele albastre ușor ne legănam...
Ce ani frumoși, ce clipe romantice pe-atunci,
Ce toamne arămii, parfum de mere-n deal, pe lunci!

Mai ai cumva vreo fotografie cu noi într-un album,
Mai știi cum dansam cu fulgii de nea pe un drum?...
Eu am o lacrimă-n suflet și mi se face un dor ce doare
Te-am iubit și credeam în tine, prea seducătoare!

Și-au trecut primăveri și tot a nins cu florile de măr
Până ce-am atins duios primul fir alb de păr,
Mai știi cum spuneai că doar pe mine o să m-ai?...
Și... la răscruce de vânturi... suspin dup-o floare de mai!

Dan Lucian Corb 14 mai 2023
Volumul: Singur sub sclipiri de stele





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu