vineri, 16 decembrie 2022

Pentr-un dans sub cânt de lună

Eu am ținut în brațe luna
Cu tine-alături și o stea
Și te-am iubit dintotdeauna,
Cer visu-n loc să stea.

Am împărțit cu tine pâinea,
O lină lacrimă și-un dor,
Oftând în gânduri când ningea
Cu flori albe de măr.

Eu ți-am citit poeme-n taină
În verile cu fluturi moi,
Am plâns în ploi târzii de toamnă,
Trifoi cu patru foi.

Am fost cu fulgi duioși de nea
În palma ta cea blândă
Și-am înțeles iubirea ta
Ca floarea de pe stâncă.

Eu am ascuns orice durere,
De ochii negrii-nduioșat,
Chemând cuvinte-n adiere
Și ce dor zbuciumat!

Am  strâns petale-nmiresmate
Pentr-un dans sub cânt de lună,
Pe câmp pustiu, ca două șoapte,
Surâs - plâns, împreună!

Dan Lucian Corb 16 decembrie 2022
Volumul: Sentimente Dulci






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu