luni, 10 mai 2021

Suspin de frumusețea ta

Da, ești ca un soare,
Iar eu, lacrimă de ploaie
ce mă topesc de dorul tău...
suspin de frumusețea ta
și de aroma vorbelor tale,
dă-mi un like la primii zori, 
atinge-mi surâsul, ochii, pasiunea,
fă-mă să mă simt iubit...
mi-aș dori într-o vară
să fim doar noi pe malul mării,
într-un amurg sentimental...
doar noi...
îmbrățișați în șoapte aurii,
în dragoste, în dor, în cuvinte...
dar vezi cum e?!...

Nu știu dacă vom fi împreună
mai mult decât în albastrul vis
în care valurile mării
se aud la țărm...
sub țipete de pescăruși...
ating nisipul, te ating pe tine, 
sărut splendida clipă...
habar nu am dacă te ador 
mai mult ca orice, dar simt
cum splendoarea ta...
îmi arată calea spre fericirea
unui suflet de poet.

Lăcrimez în noaptea cu lună...

Dan Lucian Corb 10 mai 2021
Volumul: Singur sub sclipiri de stele



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu