vineri, 14 mai 2021

Parcă ieri eram puștan

1. Parcă ieri eram puștan,
Băteam mingea pe maidan,
Anii repede-au trecut,
Simt mireasma florilor,
Las o lacrimă de dor,
După vremuri de demult.

2. Și adolescent fiind
Câte-o scrisoare scriind,
Dragei mele-i trimiteam,
De mici eram împreună
Nu uit nopțile cu lună
Câte noi ne promiteam.

Refren:

Sărut iarba și pământul,
Sărut ploaia, sărut vântul,
Câte doruri mă apasă
Nicăieri nu-i ca acasă,
Sărut razele de soare
Și petalele de floare,
Te-am iubit cu sufletul,
Mi-a rămas doar cântecul.

Solistică

3. Când am dat și peste greu
Ea m-a părăsit și eu
Tare mult am suferit,
Nu credeam că cineva
Ce spunea că te iubea,
Te lasă deznădăjduit.

4. Și-am plecat în lumea largă
Ca să uit o fată dragă,
Sufletul îmi suspina,
Am întâlnit-o după ani
Pe-o alee cu castani,
Era bolnavă și plângea.

Refren:

Sărut iarba și pământul,
Sărut ploaia, sărut vântul,
Câte doruri mă apasă
Nicăieri nu-i ca acasă,
Sărut razele de soare
Și petalele de floare,
Te-am iubit cu sufletul,
Mi-a rămas doar cântecul.

Solistică

1. Parcă ieri eram puștan,
Băteam mingea pe maidan,
Anii repede-au trecut,
Simt mireasma florilor,
Las o lacrimă de dor,
După vremuri de demult.

2. Și adolescent fiind
Câte-o scrisoare scriind,
Dragei mele-i trimiteam,
De mici eram împreună
Nu uit nopțile cu lună
Câte noi ne promiteam.

Refren:

Sărut iarba și pământul,
Sărut ploaia, sărut vântul,
Câte doruri mă apasă
Nicăieri nu-i ca acasă,
Sărut razele de soare
Și petalele de floare,
Te-am iubit cu sufletul,
Mi-a rămas doar cântecul.

Solistică

Versuri, Muzică și Voce: Dan Lucian Corb
Voce și Montaj Video: Cornel Marius Nemeș
Toate drepturile rezervate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu