sâmbătă, 17 iunie 2017

Tu, surâs argintiu, eu, lacrimă albastră

Noi doi și ploaia picurând în fereastră
În șoaptele de dor, a dor ne strecurăm,
Ascultând în surdină melodia noastră
Pe care-ntotdeauna știut-am să vibrăm.

Împletind cuvinte din vechi manuscrise
Romantică îmi dai o blândă sărutare,
Mă iei apoi cu tine pe câmpul cu narcise
Dansând în ploaia asta dulce, netrecătoare.

Desculți pe o cărare acasă ne întoarcem
Cu dragoste îmbrățișând mirificele clipe,
Se leagănă în vânt așa duios mesteceni
Acuma crezi că pot fi și inimi fericite?!

Noi doi și ploaia picurând în fereastră
În șoaptele de dor, a dor ne strecurăm,
Tu, surâs argintiu, eu, lacrimă albastră
Iubindu-ți sufletul, iubindu-mi ochii, visăm.

Dan Lucian Corb 17 iunie 2017
Volumul: 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu