joi, 1 iunie 2017

Ce dacă-s singur?...

Hoinăresc printre vise
Pe străzile pustii,
În priviri am deschise
Cărți cu poezii.

Port în gânduri iubirea
Și-o floare la rever,
Las în urmă mâhnirea
În dragoste mai sper.

Refren:

Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur
Cu surâs de catifea,
Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur
Cu surâs de catifea.

( solistică )

Am o lacrimă-n suflet
O lacrimă adâncă,
Mi-o alină un cântec
Și rămân ca o stâncă.

Port în gânduri iubirea
Și-o floare la rever,
Las în urmă mâhnirea
În dragoste mai sper.

Refren:

Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur
Cu surâs de catifea,
Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur
Cu surâs de catifea.

( solistică )

Refren:

Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur
Cu surâs de catifea,
Ce dacă-s singur
Va veni cândva și-n calea mea
O fată, sigur

Cu surâs de catifea.

Dan Lucian Corb 1 iunie 2017



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu