vineri, 8 ianuarie 2016

Lacrima iubirii Când vine seara

Când vine seara mi se face dor
De tot ce-a fost cândva iubire,
Când vine seara încep să mă strecor
În cea mai preţioasă amintire.

Când vine seara pun o melodie
Ce-o ascultam cândva-mpreună,
Când vine seara mă prinde-o nostalgie
Tu m-ai lăsat încet, încet de mână.

Când vine seara dor de-al tău sărut
Ce mi-l dădeai atât de-ndrăgostită,
Când vine seara cum aş putea să uit
Cum îmi spuneai cât eşti de fericită.

Când vine seara o lacrimă tresare
În ochii mei ce te-au iubit nespus,
Când vine seara sufletul mă doare
Şi-mi pare rău, dar e târziu, te-ai dus.

Dan Lucian Corb 21 aprilie 2005
Lacrima iubirii - Tristeţi sfâşietoare



Un comentariu:

  1. Felicitări,dragă Lucian!Îți mulțumesc pentru ”deconectarea ” de la rutina clipei !

    RăspundețiȘtergere