miercuri, 7 ianuarie 2015

Iubirea ta mi-e aur, iubirea ta mi-e dor

Iubirea ta mi-e aur, iubirea ta mi-e dor,
Iubirea ta mă-ndeamnă să-ţi spun te ador,
Aştept să îţi destăinui sentimente-albastre
În clipe ce melodic ne vor fi măiastre.

Iubirea ta mi-e lacrimă, iubirea ta-i surâs,
Iubirea ta mă face să spun ce n-am mai spus,
Cuvinte ce cu dragoste din suflet se ivesc,
Toate au o rimă sentimentală, te iubesc.

Iubirea ta mi-e cântec, iubirea ta mi-e vers,
Iubirea ta mă învaţă al fericirii mers,
Pe drumul lin al viselor în care-o sărutare
Are mireasma dulce a petalelor de floare.

Iubirea ta mi-e aur, iubirea ta mi-e dor,
Iubirea ta mă-ndeamnă să-ţi spun te ador,
Pentru frumuseţea ce e-n sufletul tău, ştii,
Mereu te voi iubi, cu lacrimi, bucurii.

Dan Lucian Corb 6 ianuarie 2015
Volumul: Parfumul florilor de vară

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu