luni, 1 decembrie 2014

Cu doruri, pe pământul românesc La mulţi ani, România!

Atâta de frumoasă-i ţara mea
Că nu ai cum să nu te-ndrăgosteşti de ea, 
Izvoare limpezi, cărărui prin codri deşi, 
Livezi cu pruni, cu meri şi cu cireşi.

Păduri de brazi cu cetinile verzi, 

Lanuri de grâu, întinse, poţi să vezi, 
Triluri de ciocârlii şi de privighetori
Auzi, la răsărit, auzi la primii zori.

Şi oamenii sunt inimoşi şi visători

De la oraş la sat, sunt darnici, primitori, 
Line cuvinte prinse-n cântece duioase
Ca flori de măr ce-s ninse peste case.

Aicea îmi doresc eu să trăiesc, 

Şi dacă plec, am să mă-ntorc aici, 
Cu doruri pe pământul românesc, 
Lângă strămoşi, lângă părinţi, lângă bunici.

Dan Lucian Corb 

Carte 1 DLC & Gabriela D
Cu dor şi drag de plaiuri româneşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu