vineri, 5 aprilie 2013

Sentiment Aripi de Dor Nestins Promo Emisiunea Radio Vis Pro Music

Lăstunul Albastru şi Corbul Sentimental
Vă invită la Emisiunea:
Sentiment Aripi de dor nestins
Duminică 7 aprilie 2013
orele 20.00
la: Radio Vis Pro Music
Vom avea o invitată specială:
Elisabeta Gîlcescu - Poezia Iubirii...Vom vorbi despre Arta Conversaţiei şi despre Romulus Vulpescu-Sens, Sensibilitate şi Eternitate.
De asemena la rubricile deja cunoscute Ciripituri Poetice şi Sentiment A Muzical, vom asculta Poezie şi Muzică pentru sufletul tău.
Ştim că ne vei fi aproape şi de aceea îţi mulţumim, prieten drag, într-o seară specială cu parfum de poezie şi muzică aleasă.

Realizatori şi Moderatori: Lăstunul Albastru şi Corbul Sentimental


2 comentarii:

  1. Romulus Vulpescu – un etern creator al cuvântului românesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Romulus Vulpescu – ruga mea de seară

    Îngăduie, Doamne, să-mi închei
    Rugăciunea de seară ca de-obicei:

    „Bunule Dumnezeu,
    Când ai să vrei
    Să mă chemi la Tine,
    Rogu-Te, să-l iei
    Mai întâi pe câinele meu,
    lăsându-mă-n viață pe mine:
    Murind eu, ar suferi el
    Veghindu-mi crucea de la căpătâi.

    Și să nu mă socoți mișel,
    Dar fie-mi oricât de greu,
    Părinte,-ndură-Te-a-mi hărăzi,
    După ce și-o da sufletul, înc-o zi:
    Ca moartea lui s-o plâng eu.“

    RăspundețiȘtergere