luni, 29 octombrie 2012

Iubire ca-n vis

Iubire ca-n vis, îmi eşti paradis
Când ochii ţi-i văd, mă pierd în ei...
Când buzele tale m-ating, deschis
Îmi e sufletul, parfum de tei.

În seara de toamnă, şuviţele tale
Ce blând se lasă pe umerii-ţi goi...
Mă fac să rostesc cuvinte, petale
Din vara albastră pierdută în noi.

Mărgele albe pe trupul catifelat
Şoapte, senzaţii, cercei de argint...
Buze duioase ca dorul pictat
Atingeri tandre, rostiri în alint.

Tu ştii că îmi eşti şi aer şi soare
Eu ştiu că-ţi voi fi iubirea dintâi...
Iubire ca-n vis, pătrunzătoare
Când pleci întotdeauna rămâi.

Dan Lucian Corb 28 octombrie 2012

Poezii Volumul 11

2 comentarii:

  1. Cu siguranţă că te admir, te respect şi apreciez la justa ta valoare, felicitări pentru toate realizările tale ...

    Cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult, Getuţa Fată Dragă, şi eu te admir şi te respect pentru tot ceea ce faci, pentru sufletul tău sensibil şi pentru promovarea poeziilor frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere