marți, 16 martie 2021

Trecând pe străzile așa pustii

Când seara se lasă peste orașul trist
Ploaia mă face să mă simt fantastic
Ploaia și gândul la tine și pasiunea
Pe care mi-o dă sentimentul de iubire.

Și vântul ce îmi adie în cuvintele plânse
Și pașii mei ce calcă urma pașilor tăi
E imposibil să nu mă mai iubești
Simt asta trecând pe străzile așa pustii.

Picuri dansând se agață de felinare
Și eu tânjesc după sărutările fenomenale
Mușc dintr-un biscuite pufos surâzând
Ce dulce-mi erai pe buze, cireașă coaptă.

Dacă mai ții la mine deschide poarta visului
În care desenam cândva calești cu fluturi
Și îngăduie-mi să-ți scriu pe petale de floare
Câte ceva din dorul ce suspină lăcrimând.

Dan Lucian Corb 16 martie 2021
Volumul: Singur sub sclipiri de stele








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu