luni, 23 iulie 2018

Te și văd citind, privire de soare

Pași tăcuți pe sub mesteceni, clar de lună,
Tu în visul meu te legeni, e-a furtună,
Dor îmi e de ochii-ți limpezi, împreună,
Dar suntem departe, glasul meu răsună.

Pe aripi de vânt îți trimit scrisoare,
Dorul meu albastru iar îl las să zboare,
Te și văd citind, privire de soare,
Te și simt plângând, în păr cu o floare.

De vrei să-ți aud, iubire, cântecul duios,
Ia vioara-n mână, zi ceva tânguios,
Te și văd pe-o bancă-n stilu-ți mlădios,
Te și simt șoptindu-mi cuvânt prețios.

Să m-aștepți privind colo-n depărtare,
Veni-voi lăcrimând pe vechea cărare,
Te și văd întâmpinându-mă surâzătoare,
Te și simt îmbrățișându-mă, lângă izvoare.

Dan Lucian Corb 23 iulie 2018
Volumul: Line cuvinte a dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu