joi, 22 februarie 2018

Plouă tăcut pe străzile-acelea pustii

Plouă tăcut pe străzile-acelea pustii,
Dor mi-e de tine în brațe să-mi fii,
Ce tineri eram, cum ne jucam cu clipele,
Ce mi-a rămas de-atunci, o umbrelă și visele?!

Poate mai știi, poate păstrezi undeva
Petale din trandafirul acela roz, dragostea,
Ce ne plăceam, ne-mbrățișam, of, ploile,
Atât de romantici, dansau cu noi păsările.

Poate le mai ai, poate le păstrezi undeva,
Scrisorile ale căror cuvinte ne-au fost seva,
Cât ne iubeam, ne sărutam, of, șoaptele,
Așa visători, doi adolescenți, aud inimile.

Plouă tăcut pe străzile-acela pustii,
Dor mi-e de tine în brațe să-mi fii,
Dac-ai veni pentru o clipă, da, lacrimile,
Să mi le-atingi cu-al tău obraz, sentimentele!

Dan Lucian Corb 22 februarie 2018
Volumul: Singur sub sclipiri de stele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu