sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Albastre sentimente, stilouri cu cerneală

Te-am tot căutat trecând prin lungile ninsori,
Te-am așteptat în primăveri, la o cafea în zori,
Iubire, verile-n cuvinte... lăcrimam pe malul unei ape
Și-n toamne arămii, mi te visam așa aproape!

Mă-ntorc în timp, o clipă, în tainicul meu vis
Să-mi dai o sărutare pe sub florile de cais,
Of, mă înduioșezi adânc, cu blânda ta privire,
De tine-nmiresmat sunt, rămâi a mea strălucire!

Fii versul meu duios, eu cântecul tău lin,
De tine mă topesc, în brațe când te țin,
A dor și-a regăsire mi-e inima un freamăt
A zbor spre fericire, șoptește-mi, cumpăt!

Albastre sentimente, stilouri cu cerneală,
Întoarce-te o zi, cu mine-n vechea școală,
Să fii colega mea și să găsești în bancă
Scrisori și trandafiri... auzi un nai pe luncă!

Dan Lucian Corb 20 ianuarie 2017
Volumul: Line cuvinte a dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu