sâmbătă, 11 noiembrie 2017

În seara ploioasă

Răsfoiesc reviste cu rețete în seara ploiasă,
Oare tu ce faci, ce mai aranjezi prin casă?
Ți-e dor de mine, știi rețeta aceea cu mere
Întinse pe un blat cu frișcă și cu miere?!

Vrei să ne uităm pe-același program la un film
Sau poate o carte identică, amândoi să citim?
Te-aș invita desigur la un cappuccino clasic
De mi-ai povesti ceva deosebit de romantic.

În odaia albastră, în fotoliul crem, prăjituri,
Îndulcit iau chitara și prind câteva acorduri,
Insist oarecum pe un melancolic mi minor
Și ploaia în geam îmi bate greu și ușor.

Iau stiloul și-mi notez pe-o foaie câte-un cuvânt
Ascultând cum pe-afară năvalnicul vânt,
Leagănă mesteceni și-n depărtare teii, ce dor...
Și cânt, lăcrimez, de mi-ai fi acum spectator!

Dan Lucian Corb 11 noiembrie 2017
Volumul: Singur sub sclipiri de stele




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu