duminică, 31 martie 2013

Scrisoarea Corbu Vasile 1961

Scrisoarea

Pe un deal pe unde trece
Numai vântul şuierând,
Stă un om în vântul rece
Şi la draga lui gândind.

Dragii lui, el se gândeşte
Să-i trimită o scrisoare,
Iară ea în schimb să-i deie
Doar o caldă sărutare.

-Vântule, ce-mi vii departe
Şi alergi ca un sălbatic,
Tu măcar mă lasă-n pace
Să-mi duc viaţa singuratic.

-Iar de vrei să-mi faci un bine
Pe aici să mai apuci,
Ia această scrisorică
Dragii mele să o duci.

Undeva într-o căsuţă
Pe câmpia Dunării,
Vei găsi o porumbiţă
Mândră ca luceferii.

De te-o întreba de mine
Să-i spui dragă vântule...
Că sunt trist, că nu mai vine
Să-mi stâmpere zilele!

Zile-ntregi şi nopţi la rândul
Stau mereu şi tot aştept,
Poate să-mi aducă vântul
Dorul inimii din piept!

De-i vedea-o întristată
S-o alinţi uşor aş vrea,
Şi să-i spui frumos, în şoaptă
Că mi-e gândul doar la ea.

Eu te rog, vântule dragă
Pe aici când mai apuci,
Fie lumea - ta întreagă
Pentru floarea ce-mi aduci!

Căpitan Corbu Vasile
Reşiţa
21 octombrie 1961

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu