joi, 1 martie 2012

~Un martisor in dar~

1.Primavara cu ochi frumosi
Ai venit ca-n fiecare an,
Primavara cu ochi frumosi
Dar singur ratacesc pe maidan.


2,Primavara cu ochi frumosi
Mi-e dor de prietena mea,
Iti spun orice,sa ma descosi
Du-i dorul din inima mea.


REFREN:
Un martisor in dar
Primeste-l de la mine,
Un martisor in dar
Sa-ti fie clipele senine,
Un martisor in dar
Plin de speranta,dor
Un martisor in dar
Stii,te doresc,te ador.


3.Primavara cu zambet lin
Daruieste fetelor iubire,
Flori albe de malin
Vise-n doi cu daruire.


4.Primavara cu privire blanda
Inmugureste si-n sufletul meu,
Sterge-mi lacrima plapanda
Du-i iubitei gandul meu.


REFREN:...........................    .


Muzica,Versuri si Interpretare:Dan Lucian Corb
~Martie 1993~1 martie 2012~


~Va doresc tuturor doamnelor si domnisoarelor o primavara frumoasa,cu parfum imbietor,poezie muzica si dor...~Cu drag,DLC~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu