joi, 25 august 2011

Sarutand clipa

Ploaia de toamna imi bate-n fereastra
Stropi de cuvinte se-nsiruie lin,
Parca sunt vorbe din dragostea noastra
Parca sunt lacrimi la care ma-nchin.

Tic tacul vremii imi macin-auzul
Orele-s grele,amintirile sfinte,
Totusi,aud si fredonez bluesul
Ce-l dansam noi pe scena fierbinte.

Freamatul ploii se joaca cu mine
Plopii isi lasa frunzele-n vant,
As chema un inger sa imi aline
Toata durerea,lacrima-n cant.

Vechiul album cu o veche idila
Il sterg de praf - eram eu cu ea,
Il rasfoiesc tarziu fila cu fila
De prea mult dor imi plange inima.

Pe cararea pustie odata treceam
Sarutand clipa cuminti amandoi,
Doamne,ce mult,ce mult ne iubeam...
Totul s-a dus in vant si in ploi.

         Dan Lucian Corb 23 septembrie 1999 Oradea
 
         Crisana Tineret...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu