miercuri, 31 iulie 2019

Frumoaso, hai să ne mutăm la țară

Frumoaso, hai să ne mutăm la țară
Colo-ntr-un vârf de munte, undeva,
Măcar să stăm acolo câte-o vară
Să scăpăm de stres, ce pana mea...

Ne luăm provizii, facem o cabănuță
La margine de codru, fluierând,
Să te îmbii în zori c-o dulce cafeluță
Pe o verandă, să îmi vii dansând.

Cum stai cu contul, ai mai pus ceva?
Doar să reușim să facem primul pas
Îmi vând mașina de scris, chiar și pălăria,
Hopai hop, toți banii i-ai retras?...

Îmi vine să mă scarpin în... exact... după ceafă,
Vinde tu mașina, dă-o-ncolo de parcare,
Hai să luăm doi cai, o capră și o scroafă
Și-apoi hopai hop, spre munte călăre.

Dacă n-o să-ți placă, întoarce-te înapoi,
Eu sunt convins că voi fi super încântat,
Și-așa-s veterinar și chiar cioban la oi
Pot deveni, te-ador, asta am practicat.

Luăm și-o pianină să-ți cânt pe înserat,
Dar cum o vom căra, asta habar nu am,
Cartușe cu țigări că încă nu m-am lăsat,
Să nu uităm de câine, e important, ham-ham!

Să știi că haine multe nu vor fi necesare
Așa că ia două bluze, trei rochii, doi pantaloni
Că numai noi și cucul vom trece pe cărare,
Hai, fie cinci geamantane, nu uita de butoni.

Ne vom iubi bezmetic, lumini de felinar,
Ne vom striga-n ecouri, fugi-vom prin păduri,
Autogospodărire, voi fi un tip extraordinar,
Rămâne-voi romantic, iar tu prințesă peste crânguri.

Dan Lucian Corb 31 iulie 2019
Volumul: Păreri nesinguratice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu