duminică, 24 februarie 2019

DLC Declarație din dragoste 21 De Dragobete

Îți ofer 10 motive să fii cu mine pentru totdeauna, iubindu-ne:

1. Te-aș iubi toată viața mea, chiar și dincolo de stele. Ți-aș cumpăra un pian vechi, poate puțin ros, ți-aș cânta romantic, romantica mea. M-ai aplauda cu delicatețe... te-aș iubi.

2. Te-aș adora și te-aș respecta întotdeauna, pentru a ta frumusețe sufletească și trupească, ți-aș privi cu dragoste ochii luminoși și nu mai m-aș sătura de acea nostalgie, de atingerea privirii tale... te-aș iubi.

3. În fiecare dimineață, ți-aș spune te iubesc, ți-aș recita versuri din cărți vechi prăfuite, de dor, ți-aș aduce tiptil o cafea dulce pe o tavă de argint cu petale de flori... te-aș iubi.

4. În fiecare ceas m-aș gândi la tine dacă aș fi plecat departe, ți-aș trimite vederi, scrisori, mesaje, aș fi în permanență în rezonanță cu tine, cred că două suflete pot fi unul... te-aș iubi.

5. Ți-aș oferi toată pasiunea mea năvalnică, tot ce am mai bun în sufletul meu, noblețea gândurilor mele, sentimentele mele profunde, te-aș aprecia, te-aș respecta... te-aș iubi.

6. N-aș putea să te supăr vreodată intenționat, să-ți transmit cumva vreo stare de disconfort, te-aș prețui ca femeie, te-aș însoți în toate idealurile tale, te-aș sprijini, te-aș iubi până la lacrimi... te-aș iubi.

7. Aș fi întotdeauna aproape de tine, la necaz și bucurie, am căuta împreună echilibrul acestei splendori ce e viața, am citi, rază de soare, murmur de izvor, picuraș de ploaie, fulgușor de nea, șoaptă de vânt, mugur de floare, cuvânt...  te-aș iubi.

8. Am colinda surâzând prin ținuturi de vis, ne-am face probabil o căsuță cu verandă și am trăi o frumoasă poveste de dragoste, ca-ntr-un roman, povestea unei iubiri albastre... te-aș iubi.

9. În fiecare seară am fi atât de aproape, adormind împreună în mireasmă de flori, îngemănați de iubire. Și-n fiecare noapte sub licăr de stele și razele domoale ale lunii, am vibra a împlinire, dor, dorință, femeie unică... te-aș iubi.

10. Ai însemna pentru mine esența, mi-ai fi prințesă, ca într-un basm, în rochii splendide, am asculta muzică plină de romantism, am răsfoi albume cu fotografii, am merge la baluri, am ajuta oameni, am defini sentiment, am sta îmbrățișați sărutând clipele, am strânge-n suflete iubirea în fiecare anotimp, iubire... te-aș iubi.

Text: Dan Lucian Corb 24 februarie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu